بهراد بهراد ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دوباره رفتیم مسافرت...........

1392/7/20 19:31
نویسنده : سعیده

٨ مرداد با خانواده اقا جمال به سمت شمال رهسپار شدیم اش و حلیم خوشمزه ای رو در خفر به رگ زدیم و ظهر رسیدیم اصفهان ناهار که ملیحه جون جوجه کباب زحمت کشیده بودن رو نوش جان کردیم از باغ پرندگان و خزندگان اصفهان دیدن کردیم و به سمت تهران راه افتادیم 1 شب رسیدیم رفتیم منزل خودمون در تهرانسر و همگی یه خواب حسابی کردیم البته تو ماشین جای شما واقعا راحت بود صبح بعد از خوردن یه صبحانه مفصل به سمت چالوس راهی شدیم ترافیک وحشتناک بود مرزن اباد یه چلوکباب حسابی خوردیم وبه سمت ویلایی که در رامسر گرفته بودیم راه افتادیم غروب رسیدیم و شامی خوردیم و همه خوابیدیم 4 روز از اطراف رامسر دیدن کردیم مثل جواهرده-کاخ شاه-ابگرم -تله کابین وشهر بازی البته ساحل هم میرفتیم و حسابی خوش گذروندیم روز پنجم به سمت ماسال راه افتادیم و در هتل خانی اقامت کردیم واقعا رویایی بود کباب چنجه اونجا هم خیلی خوشمزه بود ..........پسرم واقعا خوب بود و اصلا اذیتم نکرد تو ماشین هم همش لالا بود.........روز تولد امام رضا هم قراره پسرم ختنه بشه (26 شهریور) خدایا کمک کن پسرم زیاد درد نکشه البته دکتر یوسفی متخصص مجاری ادراری و کلیه قراره ایشون رو ختنه کنه به دکترش مطمئن هستم اما خودم کمی استرس دارم راستی همون روز هم جشن ختنه سورون داریم اینم چند تا عکس خوجکل از مسافرتمون......