بهراد بهراد ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

بهراد ، شاهزاده من

بالاخره وبلاگ گل پسرم ساخته شد.....هوراااااااا

1391/11/23 0:59
نویسنده : سعیده
550 بازدید
اشتراک گذاری

چند ساعت پس از تولد

سلام جگر مامانی امروز دقیقا ٨٩ روزته ......عکس بالا چند ساعت بعد از بدنیا اومدنته فکر کنم 4 ساعت باشه...قربون صورت خوشکلت برم که هنوز تمیز تمیز نشده...خدای من چقدر زود بزرگ شدی باورم نمیشه همیشه اون موقع ها که هنوز بابایی کنارم نبود با خودم میگفتم بچه من چه شکلی میشه؟ چشاش به من میره یا باباش ...و حالا شما تو بغلمی ......اندازه همه دنیا من و بابا بهنام دوستت داریم .....بهرادم هر موقع تو زندگیت کم اوردی بدون من و بابایی همیشه کنارت هستیم و تنهات نمیگذاریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ی بهراد کوچولو
30 شهریور 91 12:38
چه جالب اسم نی نی ماهم بهراده
.
.
بهراد هم خاطرات خودشو نوشته............
به وبلاگش سری بزنین...........
نظر یادتون نره ها...............