بهراد بهراد ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

بهراد ، شاهزاده من

اولین محرم پسرم........

1391/9/3 17:26
نویسنده : سعیده
432 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی پارسال همچین روزایی شما تو دلم بودید و منم به خاطر داشتن شما رو ابرا سیر میکردم الانم تو بغلم نشستی و منم کیف میکنم امروز 8 محرم بود و من همراه با مادرجون شما رو به همایش شیرخوارگان علی اصغر بردیم کلاه و لباس سبزی که زن عموت زحمت دوختش رو کشیده بودن رو تنت کردم خیلی ماه شده بودی خاله فاطی و عرشیا هم بودن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شهراد
13 آذر 91 11:35
سلام.ای جونممممممممممم. نازییییییییییییییی بهرادکوچولو. بیاین با هم دوست بشیم. منتظرتونم http://shahrad-tabandefar.niniweblog.com
ninipics
24 آذر 91 12:06
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com